1 » Regulamin2

Regulamin

I. Wstępalt

Niniejszy dokument reguluje zasady funkcjonowania sklepu internetowego prostozula.pl i zawartych za jego pośrednictwem umów kupna - sprzedaży.
Regulamin oraz umowa kupna - sprzedaży zawarta za pośrednictwem sklepu prostozula.pl jest wyrażona i rozumiana w języku polskim.
Zgodnie z art. 384. § 1. Kodeksu Cywilnego, postanowienia niniejszego Regulaminu są wiążące dla Sprzedającego i Kupującego.
Sprzedającym jest Firma F.P.U.H. TRAKMIR:
 - siedziba Bełdno 88, 32-731 Żegocina
 - płatnik podatku od towarów i usług z numerem NIP: 678-248-51-20
 - numer REGON: 121168467
 - konto bankowe Nr: 29 1140 2004 0000 3502 7547 7171
prowadzone przez mBank

 

II. Ochrona danych osobowych

Złożenie zamówienia lub zarejestrowanie się w sklepie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie zależnym od celu rejestracji.
Jeżeli celem rejestracji jest dokonanie zakupu, dane osobowe przetwarzane są w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia.
Jeżeli przy rejestracji Kupujący wyrazi wolę subskrybcji biuletynu informacyjnego sklepu, dane osobowe Kupującego będą przetwarzanie w celu wysyłki materiałów o charakterze promocyjnym.
Wszelkie czynności na danych osobowych wykonujemy zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.
Dane przetwarzane są w naszej siedzibie, której adres podano we Wstępie do Regulaminu.
Dane osobowe przechowywane są w bazie danych zabezpieczonej zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.
Każdemu podmiotowi przysługuje prawo wglądu, poprawienia lub usunięcia jego danych osobowych z naszych zasobów w zakresie nie kolidującym z innymi przepisami prawnymi.

 

III. Zamówienia

Sklep internetowy prostozula.pl umożliwia złożenie zamówienia na trzy różne sposoby:
online za pośrednictwem sklepu internetowego www.prostozula.pl
telefonicznie, pod numerami telefonów: (+48) 509 939 144
pocztą elektroniczną, pod adresem: sklep@prostozula.pl
Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia z podaniem kompletnych danych zamawiającego, łącznie z numerem telefonu i adresem e-mail.
Zamówienie płatne całkowicie lub częściowo za pobraniem wymaga potwierdzenia. Zamówienia potwierdzamy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Złożenie zamówienia nadaje mu mocy prawnej i zobowiązuje Kupującego do odbioru towaru.
Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od przyjęcia i realizacji zamówienia w przypadku niemożności określenia czasu realizacji zamówienia, nieprzewidzianej zmiany cen fabrycznych, braku potwierdzenia przez Kupującego lub w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych.

 

IV. Czas realizacji

W trosce o zadowolenie klientów staramy się, aby większość towarów znajdujących się w naszej ofercie była dostępna natychmiast, dlatego prowadzimy własny magazyn z najczęściej kupowanymi artykułami. Towary dostępne w magazynie wysyłamy jeszcze tego samego dnia, jeśli potwierdzenie zamówienia nastąpiło do godziny 11:00. W przypadku towarów, których nie posiadamy w magazynie, ich dostępność zależy od czasu jaki potrzebują nasi dostawcy na ich dostarczenie (zazwyczaj do 3 dni roboczych).
UWAGA! Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Państwa towarów wymaga więcej czasu, nasz przedstawiciel handlowy poinformuje Państwa o tym fakcie, podając planowany termin dostawy.

 

V. Dostawa

Sprzedawane przez nas produkty wysyłamy za pośrednictwem :
Poczty Polskiej. Koszt dostawy uzależniony od wagi przesyłki. Cennik dostępny podczas wyboru sposobu dostawy.
W momencie odbioru przesyłki, odbiorca powinien sprawdzić czy przesyłka jest oryginalnie zapakowana. W przypadku stwierdzenia, że taśmy zostały naruszone lub paczka jest uszkodzona w sposób widoczny, należy w obecności kuriera spisać protokół. Po odbiorze, należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość jest zgodna z przedmiotem zamówienia oraz czy towary nie są uszkodzone. W razie wykrycia nieprawidłowości, należy spisać protokół i skontaktować się z naszą firmą. Protokół odbioru spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji.

 

VI. Formy płatności

Do Państwa wyboru pozostawiamy następujące formy płatności:
- Płatność za pobraniem (forma płatności przy zamówieniu poniżej 1000zł),
- Przedpłata przelewem,
- Wpłata na nasze konto, po wpływie należności następuje wysłanie towaru.
Dane do przelewu :
F.P.U.H. TRAKMIR
Mirosław Puto
Bełdno 88
32-731 Żegocina

nr konta: 29 1140 2004 0000 3502 7547 7171

- Płatność poprzez zintegrowany system płatności:

 

VII. Gwarancje i reklamacje

Dbając o dobrą reputację sklepu oraz zadowolenie klientów, postanowiliśmy sprzedawać tylko sprzęt najwyższej jakości produkowany przez renomowanych producentów. Nie zajmujemy się sprzedażą sprzętu importowanego na własną rękę, a tym samym zawsze mogą Państwo liczyć na polskie instrukcje oraz mieć pewność terminowej realizacji świadczeń gwarancyjnych zapewnianych przez oficjalnych dystrybutorów na terenie Polski.
W przypadku pozostałych artykułów do których producent nie dodaje własnej gwarancji, stosowną gwarancje wystawia nasza firma, a naprawy realizowane są za naszym pośrednictwem po uprzednim dostarczeniu towaru wraz z opisem usterki. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, które klient otrzymał przy zakupie (okablowanie, instrukcje itp.) Do przesyłki prosimy też dołączyć kopię dowodu zakupu (fakturę VAT bądź paragon), a następnie tak przygotowaną paczkę przesłać, na swój koszt, na adres:
F.P.U.H. TRAKMIR
Mirosław Puto
Bełdno 88
32-731 Żegocina
W przypadku nie spełnienia powyższych warunków reklamowany sprzęt będzie odsyłany na koszt adresata. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane w terminie 21 dni. Towar po naprawie wysyłamy na nasz koszt do adresata. W przypadku braku możliwości usunięcia wady towar zostanie wymieniony na nowy, a w przypadku gdy jest on już niedostępny, zaproponujemy inny towar, bądź zwrócimy pieniądze.

 

VIII. Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, w terminie czternastu dni od dnia wydania towaru.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie produktu kompletnego bez widocznych śladów jego używania, w oryginalnym opakowaniu, do przesyłki należy dołączyć pismo informujące, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dołączyć oryginał dokumentu zakupu (paragon, faktura imienna) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze.
Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT".
Zwrot wartości produktu dokonamy na Państwa rachunek bankowy lub przekazem pocztowym w terminie 7 dni.
UWAGA! Nie podlegają zwrotowi koszty dostawy oraz odesłania towaru do naszej firmy!

 

IX. Pytania ?

Dodatkowe pytania ? Chętnie na nie odpowiemy pod numerami telefonu : (+48) 509 939 144
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sklep@prostozula.pl . Zapraszamy!
UWAGA! Informacje zawarte na niniejszej stronie stanowią jednocześnie regulamin zakupów w serwisie prostozula.pl prowadzonym przez firmę F.P.U.H. TRAKMIR  i stanowią one podstawę rozstrzygania ewentualnych wątpliwości.


Przejdź do strony głównej